انواع چراغ سقفی تزیینی با با کالای برق پارس بشناسید
نوشته شده توسط : معصومه فتحی

در ایم پست به انواع چراغ سقفی و تزیینی مورد بررسی قرار می دهیم . نور مناسب مکمل نمای خانه شما است. اگر فضای داخلی خانه از نور ضعیفی برخوردار باشد ، چندان جذاب به نظر نمی رسد و زیبایی بصری خود را از دست می دهد. بزرگ یا کوچک بودن خانه، چراغ های سقفی جمع و جور با نور مناسب می توانند به فضا بهتر و جذاب تر کمک کنند.

چراغ سقفی و تزیینی یکی از چراغ هایی که در سقف بسیاری از امکان اداری و تجاری و فروشگاه ها و مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد .معمولا این چراغ های سقفی دارای یک پایه هستند که به دیوار پیچ می شود.

این چراغ های سقفی و تزیینی دارای تکنولوژی LED هستند. بدون لامپ و یا با لامپ با سرپیچ و بدون سرپیچ مختلف هستند.

برای استفاده با لامپ های کم مصرف با سرپیچ E27 با لامپ های LED رنگ نور مختلفی دارد، در حال حاضر در دکوراسیون داخلی که با هدف نورپردازی تزیینی ارتباط مستقیمی دارد.

همین نکنه باعث شده است که  مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان قرار بگیرد. ما در این مقاله قصد داریم شما را با انواع چراغ سقفی وتزیینی آشنا کنیم. ما را تا انتها مقاله یاری کنید.

خرید چراغ سقفی تزیینی 

چراغ سقفی وتزیینی توکار

چراغ سقفی های توکار یکی از نواع چراغ پنلی هایی است که تکنولوژی این چراغها مجهز به تکنولوژی SMD LED و COB LED می باشد.

این محصولات با کیفیت در اشکال مختلفی مثل چراغ سقفی روکار مربعی ، چراغ اداری سقفی دایره ای و... در بازار تولید می شود، که نصب این چراغ ها به صورت توکار و روکار می باشد.

وجود لامپ های SMD در چراغ هایی سقفی با تعداد بالایی LED و یا دیود نوری نیمه رسانا در چراغ ها قرار دارد.هنگام جریان برق یه این صفحه، نورهایی را از خود منتشر می کند.

COB تعداد لامپ های LED و دیود نوری زیادی تشکیل شده است. نور در این چراغ ها به صورت هسته ای عمل می کند. نور به صورت پرتابی پخش می کند.

کاربرد این نوع چراغ ها بیشتر در فروشگاه ها و مراکز اداری می باشد.

چراغ-سقفی

چراغ سقفی (چراغ های پنلی شبکه ای)

نصب این نوع چراغ سقفی به صورت هم روکار و توکار هستند، به طور معمول این چراغ سقفی را، روی سقف های کاذب نصب می کنند.

این چراغ پنلی بیشتر در مراکز اداری و تجاری کاربرد دارد.

پنل هایی که ابعاد 60*60 دارند مناسب برای محیط های بزرگی مثل بیمارستان و سالن کنفرانس کاربرد دارد.

چراغ سقفی  و تزیینی ضد آب 

همانطور که از نام این محصول مشخص است مقاومت نسبتا بالایی در مقابل آب و رطوبت و گرد و خاک دارد و مناسب ترین گزینه برای استخر و حمام و سرویس بهداشتی می باشد.

این المان روشنایی در اشکال مختلف تولید می شود.

این مقاله رانیز بخوانید: 4 نکته جالب خرید لامپ فلامینتی ادیسونی 

 


لوستر و آویز

لوسترهای تزیینی یک از انواع روشنایی هستند که در اشکال مختلف تولید می شود.کاربرد این لوسترها به وفور در آشپزخانه و اتاق نشیمن و یا ...  به چشم خود دیده اید.

لوسترهای مجلل با شاخه های ظریف و زیبا در دسته چراغ های سقفی قرار می گیرند که با استفاده از چندین لامپ روشنایی خانه شما را چند برابر می کنند. بسته به فضای داخلی منزل خود می توانید یک لوستر مدرن یا سنتی انتخاب کنید.
 
مصرف برق انواع لوسترها بسته به تعداد لامپهای استفاده شده در آنها متفاوت است. اگر خانه شما سقف بلندی دارد ، مرکز اتاق را برای نصب لوستر انتخاب کنید.
 
برخی از لوسترهای مستطیلی و مستطیلی برای اتاق ناهار خوری و بالای میز ناهار خوری مناسب هستند.
این نوع روشنایی ها اشکل بسیار متنوعی در بازار تولید می شود. شما می توانید دید بازتری بسته به سلیقه خودتان آن ها را انتخاب نمایید.

چراغ سقفی خطی

یکی از نواع چراغ های سقغی ، چراغ های خطی هستند. نصب این نوع چراغ‌ها به صورت روکار و ردیفی کار می شود. نور این چراغ ها به صورت یکنواخت می تابد و باعث خیرگی شم نمی شود.

این نوع چراغ‌ها هم به شکل توکار و هم به شکل روکار نصب می‌شوند. نکته جذاب در مورد این نوع چراغ‌ها این است که می‌توان اشکال مختلفی را بر روی سقف به سکل دلخواه توسط این چراغ‌ها ایجاد کند.

سخن آخر 

سرانجام ، خانه ای با نور کافی می تواند به مکانی زیبا و زیبا تبدیل شود. بسته به کارایی هر قسمت از خانه ، می توان از لامپ مخصوصی استفاده کرد. به این ترتیب فضای خانه سرگرم کننده می شود و در مصرف برق صرفه جویی می شود.

امیدواریم با خواندن این مقاله با انواع چراغ سقفی آشنا شوید واگر قصد خرید چراغ های سقفی تزیینی را دارید در کانال تلگرامی و اینستاگرام ما عضو شوید.





:: برچسب‌ها: خرید چراغ سقفی، چراغ سقفی توکار ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: